Biuro turystyczne ze Szczecina – Najczęściej zadawane pytania

Faq

Chcąc sprostać Państwa oczekiwaniom, uruchomiliśmy zakładkę FAQ (ang. Frequently Asked Questions) W tym miejscu zawrzemy większość pytań, na które szukają Państwo odpowiedzi. Dzięki nim żadna wycieczka autokarowa, samochodowa lub lotnicza z naszym biurem turystycznym nie będzie miała żadnych tajemnic.

Rezerwacji można dokonać bezpośrednio przez naszą stronę www. Przy wybranej ofercie należy dokonać rezerwacji wpisując dokładnie swoje dane wraz z podaniem właściwego adresu mailowego na który otrzymacie Państwo w ciągu 1 dnia roboczego potwierdzenie wraz z umową i warunkami uczestnictwa. Umowę należy sprawdzić, podpisać i odesłać nam mailem. Można również dokonać rezerwacji bezpośrenio w naszym biurze ul. Kaszubska 60 Szczecin

Tak, ponieważ jesteśmy wpisani do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośrednictwa Turystycznego pod numerem Z-001/04 wydanym przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.

Jesteśmy na rynku turystycznym od ponad 20 lat. Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi Touroperatorami. Posiadamy pełną ofertę wakacji z Polski.

Znajdą Państwo oferty wypoczynku w kraju i zagranicą, zwiedzanie połączone z wypoczynkiem, wyjazdy na narty, wyjazdy weekendowe, obozy, kolonie dla dzieci. Prowadzimy również sprzedaż biletów lotniczych oraz autokarowych, ubezpieczenia turystyczne, a także mamy szeroką bazę hoteli na całym świecie.

Nie. Wszystkie ceny wycieczek w naszym biurze są takie same jak u organizatora. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Ogólnie ceny nie mogą różnić się od cen, które podaje organizator.

Na wyjazdy poza UE potrzebny jest paszport ważny minimum 6 mc od daty zakończenia imprezy. Kraje UE wystarczy ważny dowód osobisty.

Wszystkie informacje są dostępne w Warunkach Uczestnictwa, które otrzymuje klient podpisując umowę.

BB – śniadanie w cenie
HB – śniadanie i obiadokolacja w cenie
FB – śniadanie, obiad, kolacja w cenie
KR – koszty rezygnacji

Wszystkie autokary są wyposażone w toaletę, klimatyzację, odtwarzacz DVD, barek.

Każdy pasażer jest objęty ubezpieczeniem NNW Przewoźnika. To ubezpieczenie obejmuje sytuacje, które mogą wydarzyć się jedynie w autokarze. Wszystkie zdarzenia poza autokarem nie są objęte ubezpieczeniem. Każdemu pasażerowi możemy zaproponować dodatkowe ubezpieczenie.

15.05.2015 weszła w życie zmiana w Ustawie Prawa o ruchu drogowym, która mówi że nie ma obowiązku przewożenia dzieci w fotelikach.

Koszt wynajmu autokaru czy busa jest kosztem stałym. Posiadamy autokary 49 osobowe, 19 osobowe i busy 8 osobowe. Jeżeli w autokarze 49 osobowym będzie przewożonych 10 osób, albo 49 to cena będzie taka sama. Dla nas nie ma znaczenia ile osób jest w autokarze, aby nie przekraczało liczby dozwolonej.

Nie mamy takiego obowiązku by autokar był sprawdzany przed każdym wyjazdem. Każdy autokar przechodzi badania techniczne co 6 mc. Jeżeli klient sobie życzy sprawdzenia autokaru przez policję powienien najpierw skontaktować się z policją umówić konkretny termin i godzinę (miejsce jest już z góry ustalone jest to ulica Sambora w Szczecinie), a następnie nas powiadomić byśmy podjechali na umówioną kontrolę.

Nie. Kierownik wycieczki jest wyznaczany przez Dyrektora Szkoły.

Prawie tak. Wszystkie oferty wycieczek szkolnych znajdą Państwo w zakładce „dla dzieci”. Każda oferta jest opisana i przedstawia co cena zawiera.

Za wszystkie usługi, które proponujemy w naszym biurze (oprócz strefy DPD) można płacić przelewem na konto 16 1240 3813 1111 0000 4379 3727 lub bezpośrednio w biurze gotówką. Nie ma możliwości płatności kartą.

Oferta Last Minute polega na wykupieniu wycieczki niedługo przed wyjazdem. Decyzję należy podjąć prawie z dnia na dzień. Jest to idealna propozycja dla kogoś kto nie ma okreslonych planów na wakacje i może wyjechać w dowolnym momencie. Przeważnie są to oferty bardzo korzystne cenowo i zapraszamy do korzystania z tej formuły.

Jest to oferta przedsprzedażowa, gdzie biuro oferuje swoje wycieczki z dużym wyprzedzeniem np. oferty wakacji 2016 można kupić już w listopadzie 2015 po promocyjnej cenie i zazwyczaj akcja first minute trwa do końca marca. Są to zazwyczaj zniżki 30-35%, zniżki dla dzieci – tych promocji nie uzyskamy kupując po tym okresie. Bardzo zachęcamy do kupowania wycieczek w formule First Minute. Więcej informacji udzielamy pod numerem 91 433 45 22.

Tak. Posiadamy w naszej ofercie bilety lotnicze wszystkich linii regularnych, low cost oraz połączenia czarterowe niektórych touroperatorów do najpopularniejszych destynacji turystycznych.

Podczas każdego wyjazdu autokarem czy samolotem zawsze jest pilot wycieczki lub rezydent, który odbiera grupę np. na lotnisku. Należy tą sytuację niezwłocznie zgłosić tej osobie.

W naszym biurze można kupić bilety na wszystkie imprezy, które są dostępne na stronach abilet.pl i biletyna.pl.

Jeżeli są Państwo zarejestrowani na abilet.pl to można dokonać rezerwacji i przyjść do naszego biura po odbiór biletu. Ważne jest by sprawdzić godzinę i datę ważności rezerwacji ponieważ nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00. Rezerwacji można dokonać jedynie na abilet.pl, platforma biletyna.pl nie ma takiej usługi.

Jeżeli chodzi o wycieczki, które sprzedajemy jako agenci to otrzymają Państwo fakturę bezpośrednio od organizatora. My wystawiamy faktury za usługi własne jak wynajem transportu, bilety lotnicze, ubezpieczenia turystyczne, wycieczki szkolne oraz wszystkie wyjazdy organizowane przez nasze biuro.

Tak. Katalogi są bezpłatne. Zapraszamy do biura po katalogi na nowy sezon.

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00. Numery telefonów: wczasy, wycieczki szkolne 91 433 45 22, wynajem transportu, bilety lotnicze 91 433 98 02. Natomiast po godzinach pracy tel. 508 32 59 59

Tak. Dla posiadaczy obu kart udzielamy zniżki 4% na ofertę turystyczną z wyłączeniem usług turystycznych poprzez system My Travel.

Tak. Współpracujemy z Przewoźnikiem Est Lorek – trasa dostępna na stronie www.estgdansk.pl

Tak. Jesteśmy strefą DPD i można u nas bezpośrednio nadać paczkę krajową, zagraniczną. Waga nie może przekraczać 31,5 kg. Paczki są przyjmowane w godzinach 09:30-16:30, natomiast jeżeli paczka zostanie nadana do godziny 14:00 to tego samego dnia zostanie wysłana. Nie ma możliwości zamówienia kuriera – kurier nie przyjeźdża do domu nadawcy po odbiór paczek. Jeżeli paczka owinięta jest streczem to traktowana jest jako niestandardowa i wtedy jest dopłata 12,00 zł.

Oczywiście, że tak. Wystarczy że zapiszesz się do naszego newslettera, a raz w tygodniu będziesz otrzymywał najciekawsze oferty wycieczek.

Zorganizujemy dla Ciebie wymarzoną wycieczkę i spełnimy Twoje marzenia